کد خبر 344150
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

مدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه زنده ورزش و مردم به جدال با رئیس هیات مدیره قرمزپوشان پرداخت.

جدال رحیمی و سیاسی در برنامه زنده +فیلم
به گزارش مشرق، پس از صحبت های حمیدرضا سیاسی در برنامه ورزش و مردم که صبح امروز به صورت زنده از شبکه اول پخش شد (اینجا)، علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس در مدت زمان یک دقیقه روی آنتن زنده برنامه آمد و برعلیه سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس که میهمان این برنامه بود حمله کرد و اظهارات تندی را بیان داشت. (اینجا)

وی از برنامه ورزش و مردم و بهرام شفیع مجری این برنامه هم بسیار گلایه داشت که چرا سیاسی را به عنوان میهمان دعوت کرده و به او (رحیمی) تنها درحدود یک دقیقه وقت می‌دهد.

بهت و حیرت سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم در برابر اظهارات رحیمی جالب توجه بود.

فیلم اظهارات جنجالی رحیمی را در زیر ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    1 0
    باید به ادب و متانت این آقای سیاسی افرین گفت !! رک و پوست کنده گف5ت که شما را نمیخاستیمو و آنچه کرده بود و شده بود در برابر مردم شجاعانه گفت !!حالا یا درست و یا غلط ! بماند !!اما طفره نرفت !!چیزی که ما ایرانیان در شعار برایش سر میدهیم و در عمل برایش لاطئلات میبافیم !!آقا نمیخواستیم تورا و دتمام !!باین میگویند مردانه حرف زدن !!و اگر هم بهت زده شد از انجهت بود که شلوغش کرد طرف و اصفهانی بازی در اورد و کارهائیکه در اصفهان بارها علیه باجتاق خود که مدیر عامل فعلی ذوب اهن است در میاورد !!!70000000000 تومان پول گرفته ای معلوم نیست چه کرده ای >> حالا اگر اقای سیاسی مودبانه از سرپیچی های ایشان سخن نگفت و محترمانه او و دائی را خطاب کرد و گفت من چنین کردم و کتمان هم نکرد ! اشکال ما مردم ایران است که اینطور حرف زدن را دوست نداریم و همیشه میخواهیم طرف بیاید هی توجیح بازی دارد !! بابا خوب بدانید این رحیمی و دائی با هوچیگری میخواهند سواری کنند !!شما ببینید لحن کلام ایشان درست مثل دائی که دچه بر سر اقای کاشانی آورد و چسبید به ریش سردار رویانیان و همه ریش ها را بطوری نواخت !!و وقتی رویانیان قرارداد ترکمانچای را بااو بست شدند پسر خاله و انگار نه انگار !!و رفتند در کافه قنادی بابک زنجانی نوشابه و پپسی و بستنی 18 تخمه زدند در رگ و تخته نرد بازی کردند !!رحیمی هم از همان قماش است !!بساز و بفروش هست که هست تو که دمیدانستی باید میگفتی من نیستم !! از اول !!تا پولها را ساپورت کرد خوب بود حالا که حشاب و کتاب میخواهد و باید انجام شود !1 همه طغیان میکنند !! امثال رحیمی ها بدانند اینجا و از این به بعد دیگر باشگاه .. ئباشگاه فولاد اصفهان نیست که توبره توبره پول بدهند و امثال شماها هزینه کنید !!هر شخص شخصی که بیاید بخواهد پول از جبیش بدهد حساب رو کتاب خواهد کشید چیزیکه شما مدیران دست نشانده دولتی خوشتان نمیاید !!حالا بساز بفروش باشد یا طحاف هندوانه فروش د!!!برای ریال به ریالش حساب باز کرده و خواهد کرد !!مدیران باشگاههای چلسی و اسپانیا و المان هم تمامشان شورت ورزشی نپوشیده و شورتهایشان ننه دوز بوده و است و عکس ورزشی در استخر خانه اشان هم ندارند !!اما دمدیرند و مبتکر و پولساز بطوریکه شورت ورزشی فروشهائی مثل ادداس و ..و.. را بکار میگیرند و با پول فروش شورتهای آنها تیمداری میکنند چه عالی !! ولکنید این لاطائلات را !!!مدیر و مدیریت حسابش با ورزشکار و هالتر زن جداست و مدیریت در جهان و بالاترین دانشگاهها با هزار رشته و رتبه را دارند درش و تعلیم میدهند !!اگر این حرفهای رحیمی باید درست باشد بهترین مدیران فوتبال این چند تائی هستند که روزها و شبها رو پائی میزنند و با انواع و اقسام حرکات و الی ماشاء الله هر روز هم دارند صفحات کتاب گینتس را پر میکنند !!شاید شماها راغ رهنمود کردن به سخنان وزیر محترم و کاردان و متخصص و خبره و باتقوا و کاری مخلص خدا بهداشت را آویزه گوشمان کنیم که فرمود چه نیازی به اینکه دکتر متخصصص و جراح باید مدیر بیمارستان باشد ؟؟؟!!و هیچ نیازی نیست و مدیر باید تعلیم و درس مدیریت خوانده باشد و میتواند در بیمارستانها مدیریت کند و در جهان هم همینطور است !!دلیلی نیست که شورت ورزشی پوش بتواند مدیریت کند ؟؟!! شاید بتواند برود شورت ورزشی تولید کند ولی یقین مدیریت و بخصوص مدیریت هزینه ها کار بس دشواری است !!که من و اقای رحیمی نمیدانیم چ.ن درست است سابقه چندین ساله داریم اما فرتکی بوده و باری بهرجهت و به برکت پولهای باد اورده دسترنج کارگران و اتادی در هزینه عطینا !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس